Inget godis i veckan

Jag är inne på Rebeca i min klass spår med inget godis och snacks i veckan. En dag när jag brukar falla för sötsakerna är just idag, onsdag då jag har skola hela dagen fram tills 19.30. Det är så lätt att bara svänga förbi affären när jag är hungrig men inte idag! Förra veckan gick det också bra så nu kör vi på det spåret. Det är bra att tänka på något annat som finns hemma redan som en fruktsallad eller smoothie. På de gråa dagarna när tröttheten sätter in behöver man inte äta godis för att bli pigg bara tänka positivt och sprida glädje samt tänka på en rak rygg så att signalerna som skickas till hjärnan är positiva, till skillnad om vi går med en gamnacke.

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Kul att inspirera andra lite! Duktig du är som provar med. Är det klänningen du köpte förra veckan? Den var riktigt snygg!

2013-11-21 @ 11:03:37
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Marianne Pettersson.

Det var en snygg klänning.Har även kollat på när du och den söta kissen vilar er.Han är jättegullig.Ska bli kul att få träffa honom i jul.Kram på Er!!

2013-11-25 @ 18:25:53
Postat av: Marianne Pettersson.

Det var en snygg klänning.Har även kollat på när du och den söta kissen vilar er.Han är jättegullig.Ska bli kul att få träffa honom i jul.Kram på Er!!

2013-11-25 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0