One life, live it!

Jag har verkligen blivit en livsnjutare såhär på sommaren eftersom jag är ledig och bara går runt och skrotar (som min pappa brukar säga). Man ska helt enkelt försöka göra allt som ger energi och glädje, det är för mig att livsnjuta och såklart visa uppskattning för omgivningen och vara mycket i naturen. Basse och jag har gått mycket promenader och här gick vi förbi "tornet" som vi kallar det och åt. För Basse var det brunch eftersom han inte äter frukost och för mig var det mellanmål. Ikväll är det yoga som står på mitt schema och nu håller jag på att baka tårta
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Det där såg inte helt fel ut! Jag har också blivit en livsnjutare. Idag har jag bara legat på balkongen och läst böcker och solat + lagat mat. Vi ses imorgon!

2013-07-01 @ 20:32:22
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0