Det bästa sättet att förutspå framtiden är att skapa den

Med små delar kan vi skapa framtiden och en liten del som jag ser fram emot varje vecka är att ta ett kort från spelet "52 weeks of romance". Jag beställde spelet från coolstuff och det kostade ca 145 kr. Spelet går ut på att ta ett kort varje vecka och skrapa. Ena veckan är det min tur och andra veckan ska killen ta ett kort. På korten står det olika romantiska befallningar. På mitt kort den här veckan stod det att jag skulle få en önskedag så igår var det min dag då jag fick bestämma allt. Korten räcker ett helt år. Min önskedag igår såg ut ungefär såhär:
 
10.00 En god frukost serverad vid bordet
11.30 Gå ner till badplatsen i Johannelund och spendera dagen
13.00 Äta picknick och fika samt spela kort och chilla (jag badade även för första gången i år)
15.30 Cykla vidare till Cloettaboden i gamla Linköping och köpa godis
16.30 Få lagad fiskgratäng
18.30 Skivstång/intervall träning på friskis
20.00 Ett skönt bad med gott att dricka
21.00 Filmmys (jag väljer film) det blev filmen "Stolen"
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jag vill också ha det där spelet. Verkar kul ju!

2013-07-05 @ 08:34:02
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0