Utekravall

Hej på er! Jag kunde inte blogga i fredags eftersom jag inte kom in på bloggen. Trodde det hade blivit något fel typ att jag blivit hackad men de funkade visst inte för att blogg.se har gjorts om. Nu går det bättre efter att jag mailat dem och snart kommer även en ny heather komma upp. Jag skulle berätta om utekravallen som jag var på förra helgen. Utedisco på universitetet som var fullt med folk som trängdes och spillde öl överallt. På väg till förfesten hos Alexandra så regnade det massor så vi började med att torktumla kläder i tvättstugan. Här är bilder: 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Va fin din nya header är! Gillar den (:

Svar: tack! Skönt med lite nytt ibland
Annika

2012-09-04 @ 14:52:50
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0