Kylskåpsfint

Jag funderade först på om jag skulle köpa någon slags anslagstavla för att sätta upp lite pysselideér och andra fina utklipp men det går ju lika bra att fixa iordning kylskåpet. Jag har aldrig gillat när det blir för plottrigt eller fullt med olika sorters magneter och foton, urklipp m.m på kylskåpet men i lagom mängd och i samma stil på allt så varför inte. Just kylskåpet går man förbi flera gånger per dag och lägger märke till det som står där. Mitt blev såhär med lite recept, små budskap eller kommentarer och något pyssel som ska genomföras när tid finns. 
 

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Smart och snyggt

2012-10-12 @ 10:03:24
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0