Höstbilder

Kallare och kallare blir det för varje dag som går. Idag hade jag tänkt att promenera men kylan på balkongen avskräckte mig. Jag är i den perioden nu då jag försöker dra mig till träningen fast mörkret talar om att jag ska sitta hemma och mysa, då jag pluggar för fullt och ska lämna in alla arbeten innan kursens slut och då jag är i full gång att planera halloweenfesten.Hur ser det ut hos er nu? Tur att jag har P3 att lyssna på påväg till skolan, så sköna personer som pratar och bra musik som spelas. Någon kanske tycker det ser kul ut när jag cyklar skrattande fram på min cykel men vem bryr sig, hoppas istället att det sprider lite glädje. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0