Vanlig onsdag

Hej jag glömmde såklart att berätta vad min darling gjorde för mig på Allahjärtansdag. Dagen började närma sig slutet men när jag kom hem från träningen så var ett varmt bad fixat och massor! Av värmeljus som var formade till hjärtan på golvet, En stor vas med rosor och en choklad ask samt ett glas vin. Vill alltid vara med dig fina älskling!
Min nya mobil som jag är smått beroende av finns här på bild och jag har märkt att många i skolan har likadana eller liknande. Denna knut med rosett hade jag förra veckan och den idén fick jag av det bruna sidenbandet i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gulligt av honom! Knuten med sidenbandet var verkligen urfin! :)

2011-02-16 @ 10:05:54
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha ja vissa dagar går allt verkligen bara skit... Är du nöjd med din nya mobil? Jag går i tankarna om att skaffa en ny jag också men vet inte vad jag ska välja.. Alla har ju sina iphones men det är inget för mig känner jag:)



Ha en bra dag!

2011-02-16 @ 14:47:40
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0