Sex and the city

Nu har jag sett klart alla sesånger av Sex and the city som jag lånade av malin. Alla sex bara försvann på ett par veckor och jag vet att jag kommer sakna min nya rutin, då menar jag gå upp strax efter nio och göra frukost (rostade mackor, smootie och en kopp te) sedan sätta mig bekvämt i soffan och dra igång en ny dvd skiva. Fyra avsnitt rullar förbi varje morgon men nu är det slut med det och sista avsnittet var verkligen sorgligt och lyckligt. På bilden är korgen med badsaker som jag köpte på GKs men jag har fyllt på med egna saker för att fylla ut den.

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Du passar verkligen bra i lite kortare hår! :)

Men du skulle ju lägga ut en bild på skorna :/

2011-08-17 @ 12:38:43
URL: http://misssofie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0