Snart fredag igen

Nu sitter jag i Södra vi och har just slutat praktiken för dagen, i två dagar har jag sovit här nu för att spara rese pengar och såklart hälsa på dom lite. De har även fått sina Oriflame saker de beställt, men jag skriver det här med att nya numret kom just ut så det innan finns inte kvar men liknande saker är med i nr 12 tror jag att det är. B.l.a three in one lipstik. Eller varför inte en mascara som i andra änden är en kajal, nej nog om reklam om det nu! Imorgon går iaf tåget mot Linköping och sedan runt fem tiden rullar racern in till Malins fest, det ska bli så kul med tjej-party och jag är taggad och på topp :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan va synd att vi inte hann ses:(

Jag vill med va med och feeeesta :)

saknar dig gumman :)

Puss <3

2010-09-23 @ 16:37:29
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0