Studentfest

På lördagen så var studentfesten som jag och några från klassen skulle gå på, jag hade inte sett fram emot den så jätte mycket därför att jag kände att jag verkligen skulle behövt en hemma kväll. Men festen var redan betalad och klar så det var bara att få upp humöret och gå dit, Föst så var vi hemma hos Sabine ett tag innan det var dags att gå ner till stan. Först så var det modevisning och inte alls student inspirerat som dom hade lovat. Hela kvällen kändes lite stel med jag försökte ju såklart anstränga mig. Det vad en god mat och namnplaceringar! Blev kanske inte blev helt bra men aja vi gick vidare till Palladium och dansade där istället, drack godare och billigare drinkar. En "sådär" kväll är min åsikt. Så jätte fint och soligt väder det varit hela helgen, ja nästan hela veckan. Jätte skönt så att man bara längtar ut! imorgon ska jag försöka ge mig ut på en långpromenad med lurarna i och solen som värmer mig.
Ny klänning från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0