Filmkväll hos mamma

Vilken slapp skola jag har, tyvärr ändras chemat till nästa vecka så då blir det längre dagar tyvärr. Vill inte !
Idag hade jag bara en lektion som tur var. jag skulle ha ett förhör på mitt arbete om Autism. Min lärare ville att hela min fakta skulle vara från boken tydligen. Så derför fick jag fel eftersom jag hade valt att prata om lite nyare phedagogiker och behandlingar som stod på nätet. fan fan fan, där blev min dag förstörd typ. Jag är den nya hack kycklingen.. Blir bara ledsen när hon säger att jag har vissa svårigheter m.m. Jag vet redan om att jag har svårt i skolan för teoretiska saker men ändå. (suck) Ikväll ska vi iaf bort till mamma och se på film, blir skönt att ta det lite lungt någon gång, behöver det nu. Desutom skulle hon bjuda på chips så då måste man ju passa på.
Jag ska lägga upp lite bilder från vårat pizza bak i gårkväll, dom blev mycket goda. men en färdigköpt deg är otroligt jobbig att knåda ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0