Söndags chill

Idag var det så jäkla skönt att gå upp sent och bara slö titta på ett avsnitt av Angel. Frukost på sängen innan det med, trodde faktiskt bara att Basse hade extra ont i magen för att han dröjde så länge på toan men sen kom frukosten! Vid 12 tiden hämtade vi upp Annso och Robert för att dra till Ö&B, vi brudar gick och kollade på massa inrednings prylar och grabbarna drog direkt mot elektroniken. Jag fick med mig en bok hem "Champagne flickan" som verkar väldigt bra. Jag stog länge och funderade på om jag skulle köpa med mig kakor hem efterson Chris skulle komma på fika, Det blev att jag började baka chokladmuffins istället. Smakade mycket bättre än dom köpta.
På kvällen tränade jag och Linnea Core och Step up, lika skönt som vanligt men kändes jobbigare. Min kropp har typ ställt in sig på att jag har sportlov nu så den vill bara vila. Det får den inte för imorgon blir det Body pump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0