Skön dag på stan

Idag är det en otroligt solig dag som passar perfekt för shopping. Igår var vi ute med och då kom jag hem med ett jätte härligt the från lagerhouse som har kanel bulle doft så när man fikar kan man skippa bullen och bara lukta istället, smart va :). Jag fick också med mig två flaskor rött vin hem som blir super till kräftskivan nästa helg! Jag hoppas bara att kära syster och Robert kan komma med, saknar våra gamla hemma fester i pappas hus! Basses föräldrar och syster kom till stan med och bjöd oss till Hamlet. Mysigaste restaurangen jag vet än så länge i Linköping, dom har en speciell inredning och stil och maten är underbar! Jätte trevlig kväll och det var såklart inte slut där. Vi raggade upp Malin lite senare när våra gäster åkt hem och drog ner till Rix fm festivalen och hann se Erik iaf och han var super! Bilderna nu är från mammas och min tur på Lysingsbadet.

Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Sv: Tackar så mycket! Ja, med tanke på att Elina flyttat hemifrån, så har det blivit att man intresserat sig för just intredning, stil och trend. Det är absolut ett ämne som vi börjat gilla mer och mer. Är du själv intresserad av inredning?

/Elina & Linnéa

2010-08-21 @ 19:18:57
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Emelie

hum dom satte blommorna nu precis när vi var där ute, jag tror inte dom åker så ofta faktiskt

2010-08-21 @ 20:42:09
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Jaa, jag fick ritarryck och gjorde ett bokmärke :) Tack! Jag ska rösta ;)

2010-08-22 @ 02:30:24
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Basse

Hamlet är underbart :D

2010-08-22 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0