Tråkig dag

Idag känns allt segt. Få förmiddagen gick jag bort till mormor och morfar och drack te och pratade en stund som blev en lång stund. Mormor är en galning på att prata, ibland har jag till och med märkt att hon måste ta jätte djupa andetag för att hon pratar så fort att hon inte hinner andas emellan. om någon annan försöker avbryta så höjer hon rösten och bara förtsätter. Jepp det är mycket man märker när man sitter där och lyssnar. Alltid trevligt att träffa dom, har blivit nästan en gång i veckan dom dagarna som jag är ledig.
Idag har jag också tänkt att träna Body pump, men jäkligt tråkigt när ingen ville/kunde hänga med. Jag frågade Chris, Linnea, Karro, mamma, syrran, Emelie och Robert. Alla är tydligen väldigt upptagna nuförtiden men får väl palla mig dit själv. Det blit också bakning ikväll med Emelie*2.  Börjar bli väldigt sugen på att julbaka och julfixa. Julgodis är så jäkla gott, men det får väl bli nästa vecka kanske.. Orkar inte vänta längre.


Ge gärna lite förslag på julgodis, Kram


Kommentarer
Postat av: Basse

vi får ju baka allt som består av marsipan, mandelmassa eller choklad! :D eller de tillsammans!

2009-11-26 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0