Kisa

Godmorgon på er, snart ska jag trampa iväg mot en föreläsning men först måste man ju uppdatera sin blogg lite såhär på morgonen. Jag och Basse var i Kisa i helgen och åkte skidor och det var riktigt roligt, första åken är ganska osäkra då man ska komma ihåg hur man gör men sedan gled vi ner så bra. Snön var perfekt och det var inte särskilt isigt alls, jag kan verkligen rekommendera (12 mannabacken)  som det heter. De backarna räcker fint om man bara ska åka över en dag som vi och det ligger mellan Linköping och Vimmerby, nästa år får det bli fjällen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Tack snälla du! :) Åh, jag med!

P.s Det var synd att vi inte kunde följa med och åka skidor. Vi hade nog bjudit på många skratt :D

2011-01-24 @ 21:14:37
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0