Kattvakt

Snart sprängs mitt huvud av plugg intag. Har skrivit arbeten om b.l.a. ADHD i snart 3 timmar och är i stort behov av en paus. Ser fram emot lite rygg massage ikväll i 20 min av Basse! Vi turas om typ varannan kväll att knåda och det blir så mycket bättre faktiskt, alla borde få ha en personlig rygg massör. Dom sista månaderna nu i skolan öser lärarna på med uppgifter så att man drunknar i papper, just nu roar jag mig iaf med att lyssna på Telenor låten som går på reklamen med "Daft punk" - technolicic väldigt skön låt! Måste fixa lite bra musik nu som man kan ha när man går ute i solen. Eftersom mamma ligger på mallorca nu så är vi kattvakt åt lilla Petsson, han är så söt men ingen sitta i soffan och gosa katt direkt. Igår sov han iaf i min säng hela natten så det var jätte mysigt. I går morse hade han ner en lampa, blomkruka och en del av fönsterbrädet. Alla som har små kissar känner nog igen sig i hur kul det är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0