Twilight

Som dom flesta andra brudar så är jag ett fan av Twilight treologin och ska se den tredje filmen Eclipse ikväll. Hoppas den är bra för alla som jag har pratat med säger att den är kanon. Jag ska gå med syrran och Emelie men en fågel viskade i mitt öra att även mamma och Roger ska gå. Enligt böckerna så verkar det inte hända så mycket i den här filmen förutom att Bella fortfarande blir jagad av den onda vampyren (som jag inte kommer ihåg vad hon heter) Jag har inte bloggat nu på typ två dagar för vi har varit i Södra vi hos Basses föräldrar och plockat med saker som vi vill ha med oss till lägenheten. Medans Basse var på jobbet så rensade jag och Gunilla ut allt skräp och åkte ut för att slänga på tippen. Det är ju inte direkt lite skräp man samlar på sig hemma. Som tack för att jag hjälpte till så fick jag en flaska vin och en fika. Nu måste jag altså skaffa mig ett vinställ till köket med hehe. Rolig dag det där.


Kommentarer
Postat av: Basse

Jag och Robert kommer ha det roligare nere i hamnen med varsin öl ;)

2010-07-02 @ 15:42:45
Postat av: Emelie

Åhh han var ju lika het som vanligt ;)

"jag kommer behöva den här ringen nu" precis som i boken. nu blir det en lång väntan till fjärde filmen :D <3

2010-07-03 @ 00:44:15
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0