Redan höst?

Så jäkla tråkigt det är ute när man går upp tidigt på morgonen och ser att det är helt grått av dis ute, idag blir det säkert också regn bara för att jag har ett sånt sommarjobb som man måste cykla runt i. Jag är glad att jobbet snart är över för nu är jag i det stadie att deras rutiner blivit en vana för mig, det är inte längre spännande. Jag sover väldigt dåligt med och drömmer konstiga jobb relaterade drömmar som om jag inte hade gått hem än, helt konstigt. Jag antar att många har kollat igenom H&M höstkatalog 5 gånger eller nåt nu, även jag så några favorit plagg/smycken är på bilderna nedan. Jag slutar kl 14.00 idag och det ska bli så jäkla skönt, Basse är hemma och packar för fullt och jag önskade att jag med kunde vara hemma och hjälpa honom men på Onsdag är jag ledig så då ska det bli mycket gjort. Vi hörs nog efter jobbet, jag har ju lite att berätta om och bilder att lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0