H&M sommar 2013

Idag kom senaste katalogen från H&M och jag har redan hunnit titta och valt ut favoriter som ni ser där uppe. Snart är det dags att uppgradera sig för våren och jag kommer plocka fram en del kläder som  har hängt orörda ett bra tag. Det jag skulle vilja ha mer av är färgglada plagg men det är svårt att slita sig från det säkra svarta ibland. Mönster är inte fel det heller och det som finns mest av i min garderob är nog blommor. Klackarna är 10 cm höga så jag vet inte om jag kan gå i dem men provar gärna när jag går förbi H&M. Vad gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Fin header!

Svar: Hej! Tack så mycket. Brukar du gör din header själv eller får du hjälp? Det här var den första jag gjorde själv. Är inte jätte bra på det
Annika

2012-12-28 @ 18:31:37
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0