träningsstart

Nu har jag kommit igång med träningen igen efter julen och tänkte sätta upp ett mål att träna minst tre gånger i veckan. Jag ska försöka lägga in träningspassen direkt efter skola/jobb så att jag inte hinner hem och bli trött innan. Efter bara några veckor kommer träningsglädjen och inspirationen tillbaka även att jag redan blivit taggad nu efter bara tre pass. Målet får bli att springa en mil eller mer igen och att öka vikterna i styrketräningen (känns som jag fastnat lite) men det krävs bra musik i lurarna för jag blir lätt uttråkad av löpning. De tre träningspassen ska jag boka in en vecka i förväg så att tiden redan är avsedd för det. Rutin är det bästa för att klara mitt mål. Till ett annat ämne.. om ni inte redan gjort det så gå in på donationsregistret och fyll i om ni vill donera era organ eller inte. 90% av svenskarna vill donera sina organ efter sin död och ge andra människor ett fortsatt liv enligt livetsomgava.nu och för mig är det självklart att jag vill det!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Härligt att du kommit igång med träningen igen. Jag ska med ha som mål att träna tre gånger i veckan när jag blivit av med min dumma förkylning. Det ska bli kul och ses imorgon. Kram

2014-01-05 @ 18:51:47
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Madelene

Var det så grått när vi promenerade. Fina bilder. Lycka till med träningen!

2014-01-06 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0