Julklappar

Jag tänkte visa er en liten del av alla julklappar jag fått. Det var mycket användbara saker och jag har redan använt allihopa som exempelvis dammsugaren och strykjärnet. En liten handgjord hustomte fick jag av mamma som nu får sitta i soffan. Till en början tyckte katten att den var väldigt intressant men nu bryr han sig inte. Jag fick produkter till hemmaspá av mamma såsom tvålar, handkrämer, badskum och badsalt. Jag provade badskummet häromdagen och råkade nog ta för mycket för det skummade nästan över kanten. Av Roger fick jag D- vitamin som jag äter varje dag och hoppas på att det ska hjälpa immunförsvaret nu när jag ska jobba på förskolan i veckan. Av Markus fick jag och Basse ett gulligt änglaspel som en ljuslykta med katter på. Har ni andra fått något extra roligt som ni önskade er? Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: rebeca

Bra med d vitamin. Det kan man inte få för mycket av. 😊

2014-01-06 @ 11:25:29
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0