Promenad längs ån

För några veckor sedan raggade jag upp Annso och Markus för en promenad längs strandpromenaden och tanneforsvägen. Jag hade riktigt tur eftersom jag blev bjuden på tacos efteråt, så ska det vara! Vi sade att det måste bli en söndagstradition men sedan hände det något. Livet kom i vägen och det blev bara en promenad. 
 
Den här veckan har jag varit sjuk med förkylning och urinvärksinfektion så det har inte blivit någon träning. Känns väldigt konstigt eftersom det var länge sedan det fanns en vecka utan träning alls. Idag är det bättre, har bara huvudvärk och teppt näsa så jag ska åka till Västervik över helgen och vila lite. Plugga där måste jag också göra, annars kommer jag hoppa upp och ner av ren panik för att jag missar saker. Ha en bra helg alla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0