Mer höst

Idag får ni lite mer höstbilder medans jag berättar om min dag och gårdag. Igår hade min vän Martina och hennes sambo Emil inflyttningsfest, lägenheten är så fin, stor och mycket ljusinsläpp. Det var mycket folk och trevligt att träffa nya människor och även prata med de gamla godingarna från skolan. Vi drog vidare till Harrys och dansade loss innan jag promenerade hemåt framåt två tiden.
 
Idag kan man lugnt säga att jag hade huvudvärk när jag vaknade vid halv nio tiden men det gick över fort efter lite vatten och vindruvor i sängen medans jag gosade med katten. Mycket frukost och promenad på det så mår jag utmärkt. Ikväll ska Annso och jag mötas upp på träningen och boxas. Jag hoppas hon hinner hem i tid från Halmstad. Ha en bra söndag nu!
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0