måndagsinspiration till hemmet

Det finns mycket fina saker och stilar till hemmet och den här måndagen visar jag inredning från Countrybymails hemsida. Ställ upp vackra stillben och tänk på detaljerna, det talar dessa bilder om som har tilltalat mig. Adventsljus är det alltid lite pyssel med iaf om man vill göra något själv. Jag brukar köpa tjocka ljus som brinner länge. Fina tavlor som kan fånga blickar är intressant och roligt, jag väljer helst bilder som kan sprida glädje på olika sätt. Jag skulle gärna vilja ha en vit avskalad inredninig med mycket grönt från växter.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madelene

Kan bli lite kallt på vintern med bara vitt...

Svar: vita grunder och andra färger på textiler låter bra
Annika

2013-10-14 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0