Kattägare

Till världens söting som vi döpt till Sammy. Jag hittade honom på fb sidan "djurhjälpen" och han behövde ett nytt hem för ägaren hade så många kattungar. Två kullar tror jag det var så då blir det svårt att ge alla den uppmärksamheten de förtjänar. Jag tog med mig Annso och åkte ner till Eldstorp utanför Vimmerby och hämtade hem honom. Helt underbar katt som aldrig gått på kattlåda innan, det lärde han sig här redan andra dagen. Det blir massor med lek och gos i hans sällskap och just nu övar vi aport med boll. Han är 15 veckor gammal. <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Vilken sötnos! Ska bli kul och träffa honom nästa fredag. Och er förstås :P

2013-10-11 @ 17:05:49
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: madelene

Gullig katt. Blir kul att få se honom

2013-10-14 @ 19:02:05
Postat av: marianne pettersson

Nu har jag sett katten.Han var jättesöt.Tar du med honom till Västervik på Alla helgonahelgen? Ha det bra

Kram från mormor o morfar!

2013-10-21 @ 14:45:12
Postat av: marianne pettersson

Nu har jag sett katten.Han var jättesöt.Tar du med honom till Västervik på Alla helgonahelgen? Ha det bra

Kram från mormor o morfar!

Svar: Hej! Kul att du kan kommentera min blogg! Jag har fixat en kattvakt då så att han inte behöver åka. Kram
Annika

2013-10-21 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0