Hemma

Inte för att jag själv är hemma än från min Smålandsresa  men ni kan ändå få se lite bilder från mitt hem. Borta bra men hemma bäst och alltid är det skönt att slippa ha sina kläder och prylar i en resväska. Här kan ni följa mig på Instagram under tiden: annikac_91
Kök, vardagsrum och sovrum, så ser det ut. Jag skulle gärna vilja byta ut sofftyget men Ektorps tyg är så dyrt. Det blir nog inte under tiden som student iallafall. Ett år kvar på lärarprogrammet till jag är färdig, hoppas året går fort.
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jag äääälskar dina köksmöbler och ert sovrum. Vill också göra om hemma, synd att det är dåligt med pengar bara :/ När kommer ni hem från Småland? Hoppas vi kan ta den där grillkvällen då. Puss

2013-06-19 @ 11:15:30
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Rebeca

Svar på din kommentar så ja, jag är hemma nästa vecka förutom måndagen för då ska jag på begravning. Hoppas vi kan planera in något. (:

2013-06-19 @ 11:16:39
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0