Grillat

Håller ni inte med om att mina bilder har blivit bättre? Eftersom min kamera inte är det allra bästa så får man anstränga sig mer och vrida och vända på olika vinklar istället för att tröttna och gå därifrån när inte första bilden blir bra. Jag älskar att laga mat och baka som ni vet men har nu blivit trött på det klassiska kött och potatis grejen. Istället varierar jag mig lite som här då det blev en sallad i litet tortilliabröd på grillen till köttet. I mitt bröd har jag avokado (älskar det grillat), rödlök, tomat, riven ost, salt, peppar, hackad vitlök, limesaft och lite! tabasko.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Tycker dina bilder är jätte bra! För att ta bra och snygga bilder behöver man inte en superkamera, bara lite fantasi :) ses imorgon! Kramis

2013-07-29 @ 22:11:06
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0