Slut på ledigheten

Den här veckan är det mjukstart tillbaka till vardagen. På torsdag börjar jag skolan i Norrköping igen och nu innan dess skriver jag på portfolion ska ska lämnas in snart. För att komma igång tills dess ska jag sätta klockan på 09.00 för att inte sova bort dagen. Träningen har jag också börjat med nu och igår var det yoga på schemat. Idag är det tvätt, portfolio och matlagning som gäller. Jag ska också ta isär köksbordet och tvätta med målartvätt för att sedan måla det vitt. Stolarna är redan färdiga så ni kommer att få se före och efter bilder. Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Hoppas det går bra med målandet (:

2013-01-07 @ 18:45:02
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0