Ny mobiltelefon

Hej på er! Idag vaknade jag med huvudvärk så det är inte kul. På dagens schema står det förbereda uppgifter till praktiken och läsa litteratur. Jag kommer att hinna med lite pyssel och ett träningspass också. Vad gör ni idag?
När jag förlängde mitt abonnemang i förtid hos telenor så fick jag hämta ut en ny mobil. Det blev en Experia go, skönt när man vet hur telefonen funkar innan eftersom jag hade Experia tidigare med. Den här är desutom damm och vattentät. Är det någon som föresten vet hur man sänker ljudet på alarmsignalen? Finns inget på inställningar..
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Är du nöjd med den? :) är nästan lite avis :)

Svar: ja det är jättebra, äntligen kan man också ha lite mer uppdaterade appar
Annika

2012-11-21 @ 11:29:43
URL: http://Annsofieclaussen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0