In to the wild

I helgen såg jag på filmen "In to the wild" som är från 2007. Den är baserad på en verklig historia som både är sorglig och vacker. Filmen i sig är ganska tråkig, man följer vad som händer en kille när han sticker hemifrån. Han trivs inte med att leva i överflöd, altså med teknik och ett fint hem utan han trivs bättre i vildmarken. När jag skriver att filmen är vacker så syftar jag på alla underbara miljöer som han kommer till. Jag tänker bara att oj så häftigt om man fick vara där någon gång. Skådisarna är bla. Emile Hirsch, Vince Vaughn och Kristen Stewart.
 

Kommentarer
Postat av: Anton

Håller med dig! Lång film men bildspråket av naturen är riktigt fint.

2012-11-26 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0