Tre rätter för LCHF

Som förrätt har jag gjort en turkiskyoghurt och fetaostdipp som bara är ihopmixad med lite gräslök över, till det gjorde jag rotfruktschips. Olika rotfrukter som man skär väldigt tunt och sprider ut på en plåt och har i ugnen samt gurkstavar. Huvudrätten består av fläskfilé som ligger i en sås med grädde, sambal olek, salami, bacon och soltorkade tomater samt kryddor. Till det serveras broccoli och en grönsallad med avokado och fetaost. Efterrätten blev en sockerfri chokladmousse toppad med nötter, grädde och hallon och en latte till. Detta bjöd jag min kära mamma på  då hon fick ett presentkort av mig i julklapp med tre rätter och vin hemma hos mig. Kramar!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad gott det ser ut! Du är så himla duktig!

2012-03-28 @ 13:11:08
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Såg ju riktigt gott ut :)

2012-03-31 @ 19:04:19
URL: http://misssofie.nu
Postat av: madelene

Det var fantastiskt gott. Jag är så stolt över dig Annika och nöjd med min julklapp!

Julen varar ända till påska...

2012-04-01 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0