Tåget rullar mot Västervik

Snart ska jag börja åka ner till stationen för att sedan ta tåget till Västervik där jag ska tillbringa helgen.  Just nu är jag så trött i kroppen efter ett medel/styrke pass och så den jobbiga disken. På något sätt spänner jag alltid magen så mycket när jag diskar, bara för att ta i så smutsen försvinner gissar jag haha bra träning. Nu har jag bara en sista sesång kvar av Gossip girl och jag vill inte åka ifrån det, någon mer som tittar/har tittat? Ni får en bild av ett vardagsrum från Englesson medans jag är borta. Ha en super skön och solig helg så hörs vi nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Men precis, allt i ett liksom! :D



Hugs!

2012-03-04 @ 22:52:23
URL: http://emmasartwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0