Granit

Hej på er! Idag har allt gått i ett här hemma med träning, disken och tvätten. Tur att jag bara har en sak till att göra ikväll och det är en timmes plugg till grammatiktentan. Om någon av er precis som jag har en stökig garderob kan det vara bra med olika förvaringslösningar och lite tips har jag hittat från Granit. Det ska både va snygg och rymma en massa skräp. Det finns hjälp för att hålla koll på aktiviteter, småprylar, papper och nycklar. Använd bara smarta fack och snygga lådor eller häng upp något med en klämma. Här är saker som jag skulle behöva i min garderob.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Jag äääälskar Granit!! :)



Jag handlar alltid mina secondhandfynd IRL. Jag gillar att titta och klämma på grejerna. Jag vet faktiskt ingen bra loppissida på internet :/

2012-04-10 @ 21:23:52
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0