Födelsedag

Och idag blev jag genast ett år äldre när jag fyllde 21. På morgonen kl 06.00 kom Basse in med frukost på sängen och såg ganska trött ut. Min älskling hade fixat mackor, yogurt och en klase vindruvor på en fin bricka. Det blev en lång dag på praktiken eftersom vi hade planering som började 15.30. När jag kom hem igen så luktade det mat i hela trapphuset och Basse hade lagat plankstek och hällt upp rött vin. Jag fick ett jättefint silverhalsband som jag ska ha på mig i helgen. Bilderna är från festen hos Rebeca som jag glömt att blogga om. Riktigt rolig tjejkväll!

Kommentarer
Postat av: madelene

Du glömde att nämna morgonens skönsång av mamma o syster

2012-03-10 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0