Mina örter

Idag är det nationaldagen och om ett tag så kommer mamma, mormor och Annso på besök. Vi  ska äta spagetti med köttfärssås, fika och åka ut till Valla gård där det är massor av nationaldagsfiranden idag. Lisa Miskovsky ska spela och så kommer vi nog att fota och klappa på alla djuren. När jag cyklat förbi påväg till skolan de senaste dagarna har jag sett ett liten föl som springer bredvid sin mamma i en hage. På bilderna kan ni se mina örter som jag odlar, det är persilja, gräslök och dill. Hoppas att de inte dör när jag är i cypern i en vecka..

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Vad roligt att odla själv :) Jag försöker få några chilis på min planta :)

2012-06-06 @ 19:03:27
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: madelene

Synd att vi inte såg något föl, eller andra djur. För övrigt var det jättemysigt!

2012-06-07 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0