Tvålpyssel

Nu är jag tillbaka i Linköping men bara för en kort sväng, på onsdag kväll är det dags för jobb i restaurangen igen. Idag har jag ätit lunch på Snoddas, handlat mat, packat upp alla prylar och bakat en chokladkaka som vi ska fika på här innan jag ska springa iväg till yogan.

Ett enkelt pyssel som desutom ska användas är att göra tvålar. Tvålmassan är köpt på butiken Med mera i Linköping. Skär av lite massa med en kniv och smält över ett vattenbad. När det smält färdigt så hällde jag i lite lila färgpulver och kokosdoft. Fyll sedan upp i tvålformar/plastformar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad fina!

2012-07-16 @ 22:33:17
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0