Senast i Västervik

Nämde jag någon gång att jag skulle vara med och springa Kahru run i Västervik? Nu är det avklarat iaf 6 km. Vi var ett lag på fem personer men några fegade ur så vi blev bara tre kvar.. Annso, Basse och jag sprang och alla kom runt. Min tid blev 38 min så jag är nöjd. Kanske kunde gått bättre om jag inte blivit så nervös så jag fick svårt att andas ibörjan innan första kilometern.  Dagen efter åkte vi ut till gränsö kanal för att titta på alla som simmade i kanalen med roliga hattar. Här är några som jag gillade:


Kommentarer
Postat av: Rebeca

Haha va rolig och bra han var längst ned. Bra jobbat Annika att du kämpar på! Kram

2012-07-18 @ 12:24:31
URL: http://becaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0