Tidig helg

Min helg började redan i torsdags, så det är jätte skönt att kunna sova hur länge man vill och sedan slöa omkring i morgonrock. Igår var jag på stan med Basse och Malin och köpte två klänningar och hårfärg på H&M, sedan mötte vi upp Stella för en fika. Idag ska vi städa här tills helgen och plocka ner ytterliggare julsaker som står framme. Jag har inte haft ork (bara har tänkt på tentan innan. Idag har jag även ont i kroppen efter två styrkepass igår, var länge sedan jag hade sådan träningsverk. På bilden är Annsos födelsedagstårta som vi bakade 1 jan.


Kommentarer
Postat av: Nicki

Hoppas att ni får en härlig helg :)



sv. känns skönt att vara klar och nu håller jag på att söka massor av jobb. Finns dock inte ett ända lärarjobb så får väl börja i förskolan och sen klättra vidare :) Hälsa sysslingen min. Kram

2012-01-20 @ 12:53:49
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :) Mums, det där ser verkligen gott ut.



Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.



Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.



Annars så får du ha det så bra. :)



Kraam.

2012-01-21 @ 03:17:18
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh vad god !:D

sv; har shoppat,sjävldå?:)

2012-01-23 @ 11:22:41
URL: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0