Shabby Chick

Romantiskt tema har serverats lite den här veckan, kanske för att jag känner mig så nere av det gråa vädret. Kanske det är fler som blir upppiggade att den här inredningsstilen som är så rätt. Jag är ganska duktig på att slänga saker som jag inte behöver längre men istället kan man lika gärna lämna in det till någon secundhand butik, vi har faktiskt en bara på andra sidan gatan som fick ta hand om våran förra soffa. Tipsa mig gärna med inspirationsbilder om ni har hittat någon fin Shabby Chick pryl. Ha en bra helg alla så bloggar jag igen på måndag!

Kommentarer
Postat av: anna

älskar sån där inredning :)



sv: jag har aldrig fastnat för house trots att jag är en riktig serienörd, vet inte varför.

2012-01-08 @ 22:32:45
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åhh det är så irriterande :((

2012-01-09 @ 08:24:35
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0