Hemmnet

Idag skiner solen igen, precis som igår då Basse och jag tog en sväng på stan för att shoppa lite och äta lunch på Stångebro. Idag sitter jag hemma och kollar efter lite inspiration från hemmnet.se. Trasmattor har alltid varit en favorit sedan jag såg ett reportage i en tidning från Sofia Wistams hem. Där har vi en person som älskar trasmattor och som inreder vackert med dem. Jag hittade även en balkång bild som skulle kunna vara vems som helst. Just de här sakerna har jag på min balkång bara att jag måste ta ut möblerna för iår, börjar bli dags att snart sitta därute.

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

ser nästan ut som eran balkong med ju :)

2012-02-29 @ 18:45:04
URL: http://misssofie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0