Pyssel

Varva julklapparna du köper med dem du gör själv så blir det lite roligare och billigare. Någon dag här tänkte jag prova att göra blåbärsmarmelad, får se om den blir bra. Gott att ha på pannkakan. Basse och Anton satt och målade warhammar häromdagen medans jag gjorde servettringar som man kan ha till nyår. Jag klippte av några toarullar på mitten och målade blå med akrylfärg (finns bra och inte för dyr på Biltema). Innan de torkat rullade jag dem i glitter så det fick ett fint mönster av sig självt. Om de inte ska glittra av sig är det bättre med lim innan. 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Ja det är verkligen kul med pyssel! Jag kommer nog att ge bort lite smycken i julklapp. Det är alltid kul och ge bort något som man gjort själv.

2012-12-11 @ 17:11:42
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Stella

Åh vad fyndigt med toarullarna :D blev ju jätte fina med!

2012-12-11 @ 18:14:28
URL: http://stellaseko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0