Jullov!

Nu är min praktik slut och sista seminariet var idag. Jag ska bara ägna mig åt att börja skriva på portfolion som ska vara färdig efter ledigheten. På onsdag ska jag till praktken en sista gång för att få mitt omdömme, jag var sjuk i slutet av förra veckan så jag hann inte få det då. Jag måste också byta praktikplats efter jul eftersom min handledare ska sluta men det har löst sig jätte bra. Jag ska få följa med min handledare till hennes nästa arbetsplats som ligger närmare där jag bor och är ett privat föräldrakooperativ, spännande! 

Kommentarer
Postat av: annsofie claussen

Vad kul att du fick följa med henne, bra att prova olika ställen med :) kram

2012-12-19 @ 17:54:32
URL: http://memorablemoments.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0