En kort vecka

Nu är min skolvecka slut, eller igår egentligen eftersom jag har varit hemma idag. Textilverkstaden som jag skulle ha blev inställd så jag har suttit hemma och bara läst och läst. Som pause i läsandet cyklade Basse och jag till Ekholmens centrum och handlade lite mat samt alkohol till helgens kravall. På lördag ska vi till universitetet för att gå på utedisco med fina vänner och innan dess förfest hos Alexandra. Nu är jag verkligen igång igen i studentvardagen med plugg, träning och festande! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Jag ser också fram emot helgen! Jag hoppas du bjuder på rabarbermuffins någon dag då (: Ja det är kul att plocka bär i skogen.

2012-08-23 @ 16:58:19
URL: http://becaaah.blogg.se/
Postat av: madelene

Ni ska inte komma hem o segla lite innan båten tas upp?

2012-08-26 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0