En bit av skogen flyttar in

På promenad häromdagen gick jag förbi skogen som ligger bortanför vår lägenhet. Tanken var att jag skulle hitta en fin snirklig pinne att ha i en vas för det hade jag sett en fin bild på. Min pinne var mindre snirklig så jag kompletterade med lite bärkvistar. När jag kom hem vill jag heller inte ha den inomhus ifall massa kryp skulle lockas till den, så nu är den på balkongen. Inte så speciellt och bra som jag tänkt från början men nu står iaf pinnen där :P. Snart börjar plugget så jag försöker komma in i de gamla rutinerna med träning och mindre sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad fint! Det missade jag förra gången jag var hos er. Får kika nästa gång :) Kram!

2012-08-16 @ 12:48:11
URL: http://cielrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0