Vitsippor vid vägkanten

Hej! Nu är jag trött på regnet och även mina små plantor i minidrivväxthuset som vill ha sol. Trots det så har nu efter tre dagar en liten trött gren börjat synas i briketten. Det jag odlar är persilja, gräslök och en blomma som är fin och god att ha i salladen eller i drinken. Jag längtar verkligen tills sommaren och speciellt till tre saker: 1. 14 juni drar Basse och jag till Cypern - Paphos i en vecka. 2. Direkt när vi kommer hem börjar sommarjobbet i resturangen. 3. 10 juli ska vårt lag springa Kahru run som är sex km. Vad ser ni fram emot inför sommaren? Kram!

Kommentarer
Postat av: madelene

Ser fram mot semester och att få träffa dig så klart!

2012-04-20 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0