Mammas födelsedag 18 Aug

På torsdagen fyllde min kära mamma 45 år så då åkte vi såklart ner till Västervik för att fira! Jag tog massor med väldigt fina naturbilder som jag ska lägga upp en annan gång för det var så många och det går inte att sålla ut de finaste. På morgonen innan vi åkte käkade Basse och jag voffel brunch som var otroligt gott med sylt, grädde och blåbär. När mamma kom hem från jobbet åt vi tacos och sedan åkte vi ut till Gränsöslott och fikade. Hon fick bland annat en turridning av mig och Annso så snart hoppas jag att hon ringer och har bestämt en dag och ställe för ridning

Kommentarer
Postat av: Nicki

Härligt och grattis i efterskott till mor din :)

2011-09-04 @ 12:41:32
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tack för födelsedagsfirandet! Jag vill rida turridning i början av oktober, kanske den 1:a. Kallersnäs vore nog bra. Ska vi slå till?

2011-09-05 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0