Lördag i Västervik

Hej!
nu är jag i Västervik och ikväll har jag lovat att följa med Annso till en av hennes kompisar som fyller år. Hoppas att det blir roligt, vi köpte en flaska vitt vin som vi ska ta med till henne, typiskt att hon bor på andra sidan stan med så vi får en bit att cykla. Idag var vi en sväng på stan och det ända jag köpte var en dushkräm från H&M. Jag såg också att mitt inlägg innan detta har hoppat felt fel så ursäkta för det. Tjejkvällen var förra helgen så vet inte varför den hoppade in här..  Ha en bra helg! Kramar

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Nämen tackar! :D

Jag har precis börjat på Naturvetenskapliga programmet, första året :). Hade tänkt skriva in det i menyn, men har helt glömt bort de!



Hugs!

2011-09-17 @ 19:08:59
URL: http://emmasartwork.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack! Gillade dom jätte mycket! Inte långt ifrån alls. Tar en halvtimme att åka dit.. Bor i Mora :)

2011-09-17 @ 21:12:02
URL: http://dancinginmydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0