Tillbakablick Riga dag. 2

Hej! Nu är vi inne på sista dagen då vi ska gå omkring och kolla in Riga. Annso och Robban stannar på båten eftersom ett pass har gått ut, vi vågar inte chansa. Basse och jag gick in till gamla stan och vidare till lite marknader. Många fina byggnader och en väldigt massa kyrkor gick vi förbi med karta som äkta turister och vi var inte ensamna. Vi var i ett stort köpcenter och kollade runt, de jag fick med mig hem var ett gott te och tre flaskor vin: rött, vitt och rosé. Jag glömde att säga att vi åt en jätte god frukostbufé på morgonen och en kycklingsallad på stan.
Kanske ses igen Riga :D

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ser fint ut. Man kanske skulle åka dit?

2011-05-06 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0