Livet i en resväska

Då ska man börja packa om för att imorgon tidigt åka till stationen och ta kustpilen tillbaka till Vimmerby där jag har min praktik. Så jobbigt att man måste tänka i förväg på vad man ska packa med sig för kläder och skolböcker. För er som inte vet har jag min praktik i Rumskulla, en liten by i skogen där jag är på en skola i klass F1. Jätte bra är det men jag hatar det p.g.a resorna. Upp klockan 05.25 på mornarna för att ta bussen dit, jag träffar heller inte Basse på hela veckan och står verkligen inte ut med det! Vi är ju liksom alltid tillsamans och jag vill alltid ha det så.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh,det är verkligen trist att vara ifrån sin finaste så där, och så länge. Tråkigt att du ska vara borta i helgen med ju :(

2011-05-08 @ 10:18:35
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: basse

ja jagvet, hatar att du har praktik så långt bort! vill ha dig här ju! puss

2011-05-08 @ 17:36:48
Postat av: Emelie

Gulligt skrivet om basse och basses komentar var ju lika gullig den :)

2011-05-09 @ 11:06:34
URL: http://emeliej.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0