Snittar

Så skön lördagsmorgon att vakna till kl 9, även fast jag gillar att gå upp skapligt på helgen med så beror det på en vana från skolan. Första gången jag vaknade var kl 8 men sov vidare. Nu tänkte jag läsa lite till provet nästa torsdag men först tänkte jag avslöja hur dessa snittar är gjorda som jag hade på födelsedagsfesten. Brödet stektes lite knaprigt i olja innan jag delade dom i bitar. På vissa är det bara creme bonjoure vitlökssmak och lite basilika samt tomat. På de andra emellan är det mixad bonjoure, skinka och basilika samt en färsk tomatskiva på, nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Nicki

det är så gott med små snittar!



sv. vi har haft väldigt blandat med tentor, senast hade vi salstenta i matte och nu är det hemtenta. Skönare att få sitta hemma och skriva än att behöva plugga in allt, men det går ju det också! Det kommer säkert gå bra ska du se, krama

2011-03-26 @ 16:23:53
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Dom blev riktigt goda ju :)

2011-03-26 @ 19:15:21
URL: http://annsofieclaussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0